irma-

Alla inlägg under oktober 2011

Av Irma - 31 oktober 2011 19:10

Asså det är helt galet!!!! Jag har sätt Robert Pattinson och Ashley Grenne i verkligheten!!!! Jag var typ 15-20 meter ifrån dom!!!!! Det är helt sjukt!!!


Ni måste bara lyssna på den här låteb den är såå bra!!!

http://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00&feature=player_embedded

Det är en låt från Breaking dawn del 1, typ;)


Har konståkningläger den här veckan:D Det är skit kul. På lörda är det tävling i Jönköping:) Älskar att tävla!


Kramis Kramis Irma

Av Irma - 28 oktober 2011 13:16

Hejhej


Jaa, nu sitter jag här och väntar på att Olivia ska komma!! Allt är fixat och klart, så nu är jag redå:P Stockholm här kommer vi!!Haha^^

Asså det känns helt sjukt att jag ska på Twilight fan event!!!!!:D

Twilight


Vet inte om jag kommer kunna blogga för jag vet inte om jag kommer ha tillgång till en dator;)


Kramis kramis Irma

Av Irma - 27 oktober 2011 20:00

 hejhej

Här kan ni vinna en one piece!! Hitta tävlingen på nätet och tyckte det värka kul:P Gå in här http://flavoured.se/2011/september/

     


Det blir två vinnare:)


Kramis Irma:)

Av Irma - 27 oktober 2011 19:14

Äntligen är det kväll!!! För imorrn åker ju jag till Stockholm och twilight fan event!!! Ska bli skit kuul!:D Ja nu ska jag bara packa det sista.


Ikväll är det du är vad du äter på 7(tv4 plus)!!! Älskar det programmet!!

Har inte så mycket annat att skriva


Kramiz Irma

Av Irma - 26 oktober 2011 19:24

Nu är man äntligen hemma efter att ha tränat. är helt slut:P Har inga läxor!! Super skönt!! Ja det har inte hänt så mycket ida


Nu ska jag gå o se på tv elr nåt:)

Kramis Irma

Av Irma - 25 oktober 2011 19:00

hejhej

Var med och tävla om nya IPhone 4S på http://www.dennism.se!

 



Om det blir fler en 1000 deltager så lottas det ut två stycken!! Så kom igen anmäl er till tävlingen!!!!!


Kramis Irma:)

Av Irma - 25 oktober 2011 18:27

Trevligt trevligt att man blir släppad genom hela korridoren av Clara idag och alla typ glor!!Haha^^Jag typ skrek som en gris!! Nu märker jag hur svag jag är och känner att jag behöver träna upp lite muskler:P är väll bara att sätta igång på direkten;) 

Träna ida men det ger ju inte så mycket muskler förut om kanske lite i benen;P Jag som tyckte jag var stark!!


Asså jag är så jävla glad för jag ska på Twilight Fan Event i stockholm på freda med den bästa Olivia!! Hon fick två gratis biljetter!! Så nu ska man va i Stockholm hela helgen:D Har faktiskt inte varit där sen jag gick i 3:an, alltså för typ 4 årsen!!!!:PHaha^^

Twilight


Kramis Irma<3  

Av Irma - 24 oktober 2011 19:18

         Hejhej

Här är några höst bilder som jag tog för några dagar sen 

              


Hoppas ni gillar de


Kramis Irma   

Presentation


hejhej
Jag är en knäpp tjej på 13 som går på konståkning:) Jag älskar mode och att shoppa:)
Hoppas du gillar min blogg, kommentera gärna vad du tycker!!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards