irma-

Alla inlägg under november 2011

Av Irma - 30 november 2011 19:46

Man kan ju inte ha tom rubrik(alltså ingen rubrik) men tänk om man vill ha det. Hur många mellanslag man än gör så står det "ingen rubrik" elr nått. Men tänk om en liv är "tomt" elr vad man ska säga. Jag har känt så ibland att det är bara tomt och då kanske man inte vill ha nån rubrik för man årkar liksom inte bara känna. Nån mer som tycker så elr som tycker det är helt knäppt????







Ja...annars har dagen varit som vanligt, trååkig-.-

Skärde mig på skridsko skenan(eller hur det stavas:P). Kan inte säga att det är kul. Det bara rann blod, och slutade typ aldrig blöda:S Så nu har jag ett fint skär sår på fingert,jippi...-.-

Har köpt nya skor by the way. Vad tycks?




Kramis irma

Av Irma - 29 november 2011 19:08

Är hemma från en trååkig dag i skolan!!! Hade bar slöjd, bild, matte o engelska ida, nice;) Vi måla gubbar på engelskan idag och min blev ju jäääte fin^^haha den blev sämst Har ingen bild på den men kan kanske lägga upp nån sen:)


Kan inte fatta att det bara är 1 dag kvar till december!! Då får vi börja öppna julkalendrarna!!! Wiiiiiii!!!^^ Helt sjukt kändes som det här året börja nyss!!! Nån mer än jag som känner så??


God byy!!!:D

Av Irma - 28 november 2011 19:52

Det är vad mitt liv är just nu. Det händer ingenting. Allt är bara som vanligt. Går upp på morgonen, är i skolan, träning, hem o äta, läxor, sitta vid datorn, sova. Lika dant varje dag, fet boring-.- Nån annan som känner lika dant elr har några tips på hur man kan göra livet roligar, elr mer omväxlande kanske man ska säga^^


Nu har man börjat jul pynta dåe. Börjar få lite mer jul känsla även fast snön inte kommit:( Men idag var det jävligt kallt på morgonen. Hade sovmorgon så stack inte hemifrån förns ca 9 och då var det bara 3 grader ute:) Så det kanske blir lite kallare nu så att snön kommer!!! För vad är en jul utan snö???


Hitta en gammal bild på en tävling som var för typ ett år sen:D Älskar er!!

 Ronja, Olivia, Lydia, Fanny, Jag(ser helt knäpp ut:P), Astrid, Wilma, Issa.



Kramis Irma


Av Irma - 27 november 2011 14:24

Shit vad det blåser ute!! Regnar gör det ju också, borde snöa istället!! Alla typ shit vad det blåste inatt! Märkte ingentin måste sovit som en stock kan inte säga att jag var glad när jag var tvungen att gå upp^^ Hade gärna sovet till långt efter lunch:P Och imorrn är det skola-.- Fast jag har sovmorgon:)


Idaghar jag bakat pepparkakor. Inte världens bästa julstämmning, menmen vad ska man göra? Ska skriva önskelista:) Kommer bli skit lång, haha^^


Kramis irma<3

Av Irma - 24 november 2011 17:18

Kom precis hem från en lång och tråkig skoldag;) Hade fysik prov ida:S Kan inte säga att det kände bra precis. Igår hade vi geografi prov oxå kunde typ ingenting, kändes det som iallafalla:P

Var tvungen att hämta ett par byxor på esprit åt mamma. De hade typ pajat nån stans. Men jaja komma bara hem lite senare en vad jag trodde.


Vet att jag inte är så bra på att uppdatera men har typ träning varje dag och årkar typ inte när jag kommer hem. Så det är därför men ska försöka bättra mig!!


Jag tycker det ska komma snö snart!! Det kommer säkert inte komma så på jätte länge för det är typ 6-8 grader ute!!! Jag MÅSTE ha snö i jul!! Fast det behöver inte komma så mycket snö som de senast 2 åren! I<3 Snö(på vinten :P)


Kramis Irma<3

Av Irma - 21 november 2011 08:25

Har sovmorgon ida!!! Så ska snart dra till skolan. Men det är ju skit kalt ute så jag har ingen lust:P Fast vem har det??

Ikväll blir det ju träning som vanligt:)


Breaking Dawn var lika bra igår som första gången!! Vill se den igen. Kan knappt vänta till när nästa del kommer!!! Den kommer liksom om ett år!! De har ju spelat in allt så den skulle ju kunna komma på bio i sommar iallafall!!!


Nu måste jag dra till skolan:(

Kramis Irma

Av Irma - 20 november 2011 10:20

Hejhej

I eftermiddag drar man ju till stan med Clara, Klara, Alice o Jonna för att sepå Breaking Dawn part 1 igen!!! Kan inte vänta för den var såå bra!! Om ni inte har sett den måste ni bara se den!!!!

Igår var det showträning frös typ ihjäl:P Vi han typ 40 s på en timme.^^ Inte så mycket men det är ju typ 5 månader kvar till showen. Hoppas vi ska börja träna mer nu för det där var första träningen:) Längtar!!!


Nu ska jag plugga för vi har geografi prov på onsda:S Har inte pluggat så mycket så det är väll bara att sätta igång;)

Kramis Irma<3

Av Irma - 18 november 2011 18:19

Äntligen fredaaaaaag!!!!!!


Fick världens utskällning idag innan spanskan: Vi typ flumma runt som vanligt. Och så kommer en lärare ut och bara: " Vi har lektion här så ni måste vara tystare för det hörs in jätte mycket. Det gjorde det förra veckan oxå". Haha vad jag skratta:P Alla typ glodde asså mycket när vi låg på golvet som idioter och bara skratta:P


Imorrn är det showträning!! Äntligen det är as kul:) Sen ska vi åka till mormor och morfar för mormor har fyllt år(61).  Kusinerna kommer ju dit så det ska bli kul:)


Kramis Kramis Irma:)


Presentation


hejhej
Jag är en knäpp tjej på 13 som går på konståkning:) Jag älskar mode och att shoppa:)
Hoppas du gillar min blogg, kommentera gärna vad du tycker!!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards